Najbolji oporavak nakon napornog treninga

Autor | 05 | 09 | 2015 10:20 | Kategorija | kolumne

Ilustracija

Autor:
Objavljeno: 05.09.2015 u 10:20

Nakon intenzivnog vježbanja, tijelo će se lakše oporaviti uz napitak od proteinskog praha i banane koja ublažava grčeve. Bitno je nadoknaditi izgubljenu energiju, pa je najzdravije posegnuti za "smoothiejem" bogatim vitaminima, proteinima i mineralima.

Sastav "smoothieja" ovisi o intenzitetu treninga, a najbolje ga je popiti pola sata nakon vježbanja.

Nakon završenog intenzivnijeg treninga najbolje je opskrbiti se proteinima i rehidrirati organizam voćem i povrćem nego ga napuniti s previše proteina. Za obnovu mišića nakon treninga u "smoothieje" je zato najbolje dodati proteinski prah, a osim proteina sirutke, koji je lako probavljiv, mogu se dodati i proteini graška ili konoplje koji će potaknuti metabolizam i povećati mišićnu masu. Banana je odličan izvor kalcija, magnezija i kalija pa sportašima pomaže kod ublažavanja grčeva nakon napornih treninga.

U blender možemo dodati i đumbir i ananas koji sadrže enzim bromelain koji olakšava i poboljšava probavu te smanjuje upale. Osim svježeg voća dodajte i sušeno poput šljiva, marelica, datulja i brusnica.

Bobičasto voće, acai bobice i agrumi bogati su vitaminom C, ali i antioksidansima koji pomažu u oporavku i usporavanju starenja stanica te podižu energiju.

Nadoknadite elektrolite

Rehidracija i potrebna količina magnezija, natrija i kalija ovisi o naporu treninga, ali je najbolje tijekom treninga piti vodu, a poslije popiti izotonični sportski napitak.

Maju pratite i na njezinoj službenoj Facebook stranici, kao i na Instagramu. Tamo ćete svakodnevno pronaći još više savjeta za pravilno vježbanje.

Maja Čavka
viši fiziotarapeut i osobni trener
Strong First certif. kettlebell instruktor
maya.cavka@gmail.com

OCIJENITE OVAJ ČLANAK
REJTING | 3/5 | 2 glasova |