Zašto je svijet “lud” za girjama? – Kettlebell complex za napredne

Autor | 26 | 01 | 2016 09:58 | Kategorija | kolumne | IZDVOJENA VIJEST

Girja – ilustracija

Autor:
Objavljeno: 26.01.2016 u 09:58

U današnje vrijeme postoji mnoštvo metoda treniranja. Ima onih koji rade na dobivanju snage, izdržljivosti, izgledu, gubljenju masnog tkiva ili samo radi čiste zabave. S kettlebell treningom dobijete sve navedeno. Ali i više od toga!

U ruci cijelo vrijeme imate težinu koju morate kontrolirati kroz razne oblike kretanja, tako da izgleda kao da se borite protiv njega. Skoro kao sparing ili još bolje; gimnastika s utegom. Kettlebell se giba bez prestanka u svim različitim smjerovima ovisno o njegovoj masi, jačini zamaha i vašoj trenutnoj općoj spremi. Mijenja brzinu i putanju za razliku od opterećenja na nekoj spravi u teretani. Da bi se kompleksi radili treba znati izvoditi vježbe kako treba jer nitko od nas ne trenira za ozljedu nego da bi bili funkcionalniji i zdraviji. Kompleksi su idealan prikaz funkcioniranja cijelog tijela u realnim životnim, borbenim i radnim situacijama.

Complex je naziv za seriju kompleksnih vježbi s jednim ili dva kettlebella iste kilaže. Izvode se bez pauze između vježbi. Prava snaga i efikasnost kettlebell treninga se ogleda u ovakvom protokolu. Jednostavno – uzmete kettlebell u ruke i počnete raditi. Nema dodatnih ploča koje morate stavljati na šipku i ne trebate imati previše prostora za izvođenje vježbi. Kettlebell je rekvizit koji zauzima malo mjesta i uvijek ga možete imati pri ruci.

Počnite s težinom koja iznosi 60% vašeg maksimuma; za prosječnog muškarca 16 kg, a za djevojke 8 kg. Napredniji mogu uzeti i veće težine, ali uvijek je bolje krenuti od lakše. Kako napredujete povećavajte težinu, broj ponavljanja, broj serija, vrstu i raspored vježbi, a odmor smanjujte. Kombinacija je bezbroj, ali ne pretjerujte. Poanta treninga je povećanje snage i izdržljivosti te gubitak masnog tkiva. Varijacija zbog same varijacije nije dobra. Stavite naglasak na ono što vam je trenutni cilj, a tehnika i sigurnost moraju biti na prvom mjestu.

Maju i u 2016. pratite i na njezinoj službenoj Facebook stranici, kao i na Instagramu. Želite li vježbati s Majom te vrlo brzo isklesati svoje tijelo do neprepoznatljivosti, povećati funkcionalnu snagu i izdržljivost, poboljšati opće tjelesno stanje te se osjećati puni energije, dogovorite privatne ili grupne treninge.

Maja Čavka
viši fiziotarapeut i osobni trener
Strong First certif. kettlebell instruktor
maya.cavka@gmail.com

OCIJENITE OVAJ ČLANAK
REJTING | 3.1/5 | 26 glasova |