20 namirnica za zdravo debljanje

Fitness 26.09.2012 10:56h Autor:

Hrana za zdravo debljanje

 

Koliko god se neki muče s gubljenjem viška kilograma, istovremeno velik je broj onih koji žele povećati težinu, ali se pritom ne žele umastiti. Postoji više načina da se to postigne. I dok će prodavači suplemenata napisati popis "neophodnih" praškova i tableta za stjecanje mase, mi vam dajemo popis namirnica koje trebate imati u jelovniku kako biste na zdrav način povećali kilograme, a izbjegli dramatičan rast bf-a (udjela masnoće u tijelu). Važno je da jedete nutritivno i energetski bogatu hranu koju će vaš organizam iskoristiti na najbolji način.

Namirnice koje morate jesti kako biste dobili na masi su:

1. Losos – pojedite svakodnevno dvije porcije lososa kako biste unijeli dovoljno proteina, ali i zdravih masnoća.

2. Pečena bundeva – ovo sezonsko povrće bogato je antioksidansima i vlaknima. Nakon pečenja je lagano prelijte maslinovim uljem kako biste je učinili još hranjivijom

3. Maslac od kikirikija – namažite ga na tost ili kruh. Kalorijski ćete pojačati ovu bogatu namirnicu, a i unijet ćete dosta proteina iz kikirikija.

4. Cijela jaja – jaja su jeftin i bitan izvor bjelančevina, vitamina A, D i E i dobrog kolesterola.

5. Integralno pecivo – dobar izvor složenih ugljikohidrata.

6. Tuna – sadrži esencijalne masne kiseline te zdrave masnoće koje, osim što pomažu u stjecanju težine, imaju i niz drugih pozitivnih učinaka na zdravlje.

7. Kukuruzni kruh – izvrstan izvor ugljikohidrata koji će vam dati značajan broj kalorija.

8. Sir – radi se o koncentriranom mlijeku što znači da je sir dobar izvor proteina, kalcija, masnoća, kolesterola i kalorijski bogata namirnica.

9. Voćni sokovi – zdrav i nutritivno dobar način da dobijete koju dekagram. Gutljaj soka je krcat fruktozom, pa ipak nemojte pretjerivati.

10. Tjestenina – kalorijski bogata hrana puta ugljikohidrata koja može biti temelj zdravog i kalorijski bogatog obroka.

11. Kozice – nutrijenti i kiseline iz kozica odlične su za vaš organizam, a zdrave kalorije će vam pomoći u stjecanju kilograma.

12. Kruh od cjelovitih žitarica – uvrstite ovu namirnicu u svakodnevnu prehranu, ali nemojte pretjerivati.

13. Sušeno voće – brze kalorije možete, umjesto iz svježeg, dobiti i iz sušenog voća jer je i ono puna kalorija i iznimno hranjivo.

14. Zobena kaša – zdjelica zobene kaše je izvrstan doručak. Bogata je vlaknima, a i opskrbljuje organizam hranjivim nutrijentima.

15. Jogurt – uvrstite malomasni jogurt u svakodnevnu prehranu i na zdrav način ćete dobivati kilograme.

16. Zdrave masti i ulja – dodavanjem masnoća hrani na jednostavan način podižete energetsku vrijednost namirnicama. Maslinovo, laneno, bučino i kokosovo ulje izvrstan su izbor.

17. Smeđa riža – izvor zdravih ugljikohidrata i tijelu neophodnih vlakana.

18. Banane – Jedna banana sadrži otprilike 100 kalorija, a bogata je ugljikohidratima. Banana je izvrstan izvor energije za vježbanje.

19. Orašasti plodovi i sjemenke – sadrže polinezasićene masnoće koje su odlične za zdrav način stjecanja kilograma.

20. Krumpir – bogat izvor ugljikohidrata i složenih šećera. Za brzo debljanje jedite pečeni, inače preporučujemo kuhani.

Uvrstite navedene namirnice u svakodnevnu prehranu i garantiramo vam da ćete ubrzo početi dobivati na kilogramima, a da pritom nema potrebe za kupovanjem skupih suplemenata.

Zorana Jagodić
zorana.jagodic@fightchannel.hr

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI