Kako ubrzati metabolizam malim promjenama u prehrani

FitnessIZDVOJENA VIJEST 28.08.2014 12:47h Autor:

Ilustracija

Postoje namirnice koje pomažu pri sagorijevanju masnih naslaga, u nastavku pročitajte kako malim promjenama u prehrambenim navikama možete znatno utjecati na razultate skidanja masnog tkiva.

Za neke namirnice se vjeruje da ubrzavaju metabolizam, odnosno, one povećavaju potrošnju energije i samim time nam pomažu da sagorijevamo masti. Kada dođemo do stadija gdje tijelo ne dozvoljava mastima da se talože, ono počinje sagorijevati već nataložene masnoće u potrazi za energijom. Određena hrana ima svojstva koja nadilaze samo sagorijevanje masti, primjerice, ona može pridonijeti osjećaju sitosti, može sprječavati da sve kalorije koje smo unijeli uđu u naše tijelo, a može i poticati tijelo da oslobađa više masti.

Ljute papričice

Ljute papričice ako ih konzumiramo u dovoljnoj količini podižu našu tjelesnu temperaturu i možemo već pri samoj konzumaciji osjetiti kako se znojimo. Dodavanjem papričica u prehranu pospješujemo sposobnost tijela da sagorjeva masnoće. Kako ljute papričice imaju nisku kalorijsku vrijednost možemo ih konzumirati u velikim količinama bez da obroku osjetno povećamo energetsku vrijednost. Ova namirnica sadrži tvar koja se zove kapsaicin, ona je odgovorna za ljuti okus, ali je ujedno i aktivan sastojak koji ubrzava rad metabolizma i povećava potrošnju masti. Kapsaicin također ublažava osjećaj gladi a samim time i unos hrane.

Jaja

Jaja uvelike pospješuju proces mršavljenja pojačavajući osjećaj sitosti što rezultira manjim unosom kalorija kasnije tokom dana. Uz to, jaja su puna proteina koji sadrže jedan od najboljih profila aminokiselina, zbog čega je ova namirnica odlična za izgradnju mišića. Žumanjak sadrži masti koje pomažu pri usporavanju probave, time smanjujući osjećaj gladi i istovremeno pružajući veliki broj korisnih svojstava.

Cimet

Cimet pomaže u kontroli tjelesne masti tako što pozitivno djeluje na tjelesni odgovor na inzulin te što pomaže da se sagore masti u tijelu, što predstavlja dva sasvim poželjna efekta kad pokušavate smršaviti. Cimet povećava dotok inzulina u mišiće, što dovodi do veće izgradnje mišićne mase kod fizičke aktivnosti.                       Znanstvena istraživanja su pokazala da se u cimetu nalazi supstanca koja potiče smanjenje masti u tijelu time što potiče sagorijevanje glukoze unutar ćelija masti. Ekstrakt cimeta se koristi kod mnogih suplemenata koji su "sagorjevači" masti.

Zobene pahuljice

Zobene pahuljice pomažu u redukciji razine masti jer sadrže ugljikohidrate koji se sporo probavljaju te sadrže puno vlakana kojim se održava stabilna razina inzulina tokom cijelog dana. Istraživanja su pokazala da sportaši koji unose sporo probavljajuće ugljikohidrate za doručak i ručak imaju manju razinu inzulina u usporedbi
s onima koji jedu ugljikohidrate koji se brzo probavljaju. Što je viša razina inzulina to se i masti više talože.

Kava

Kava ubrzava rad metabolizma, a kofein, glavni sastojak kave, stimulira moždanu aktivnost. Još jedna velika prednost kave je da pozitivno utječe na fizičku aktivnost u teretani. Istraživanje je pokazalo da su ljudi koji su popili jednu šalicu kave prije treninga bili aktivniji i radili više ponavljanja od onih koji nisu konzumirali kavu.     Uz sve to, kava je i odličan antioksidans, neutralizira štetne slobodne radikale.

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI