Lista za šoping: Hrana od koje mršavite

FitnessIZDVOJENA VIJEST 20.10.2012 10:09h Autor:

Hrana s niskim udjelom ugljikohidrata

Imate višak kilograma i odlučili ste riješiti ga se? Najgore rješenje koje ste smislili je – izgladnjivanje. Naime, hrana nije vaš neprijatelj, samo morate znati koje namirnice će vam pomoći u postizanju vašeg cilja, a koje će vas na tom putu ometati.

Postoje namirnice koje potiču organizam na topljenje masnoća, a koje će vas zasititi pa dijeta nije mučenje s glađu. Namirnice koje ćemo dolje navesti nazivaju se "namirnice s negativnim kalorijama" što znači da za njihovu probavu tijelo potroši više energije (kalorija) nego što same te namirnice imaju. Nije li to prekrasno? Jedete, a višak kalorija se troši!

Naš prijedlog je da isprintate ovaj popis i ponesete ga sa sobom kad sljedeći put budete išli u kupovinu.

Namirnice bez ugljikohidrata ili s ugljikohidratima u tragovima:

  • pureća i pileća prsa
  • junetina
  • govedina
  • janjetina
  • pastrva
  • losos
  • tuna u vodi (salamuri)
  • jastog
  • škampi
  • posna šunka
  • senf
  • ekstra djevičansko maslinovo ulje
  • laneno ulje
  • čaj
  • kava
  • stevija
  • crni papar
  • protein sirutke (whey)

Namirnice s minimalnim udjelom ugljikohidrata:

  • brokula
  • kupus
  • cvjetača
  • gljive
  • celer
  • paprike
  • luk
  • bijeli sirevi
  • marelice
  • trešnje
  • špinat
  • krastavci
  • artičoka
  • orašasti plodovi
  • kamenice

Dodatne smjernice koje trebate imati na umu ukoliko ste odlučili započeti borbu protiv viška kilograma jest da morate unositi dovoljno tekućine. Ukoliko vam je dojadilo piti vodu, zamijenite je nezaslađenim zelenim čajem jer on ubrzava rad metabolizma, a time i topljenja viška masnih stanica. Hranu, primjerice meso, začinite ljutom papričicom. Kako vam prži grlo kad je jedete, ova sitna namirnica brži i vaše kalorije svojim termo učinkom.

Dobar tek!

Zorana Jagodić
zorana.jagodic@fightchannel.hr

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI