Zapamtite: Vježbanje nije dozvola za prežderavanje

FitnessIZDVOJENA VIJEST 17.11.2012 20:32h Autor:

Zdrava hrana

Zdrav život je spoj primjerene prehrane i fizičke aktivnosti. Mnogi smatraju da, ako redovito vježbaju, mogu manje paziti što jedu jer vježbom dovoljno čine za svoje zdravlje. No, za postizanje optimalnoga zdravlja i blagostanja organizma ključan je balans. Balans se postiže nizom faktora – vježbom, dijetom i odmorom te ispravnim omjerom tih triju faktora.

Svoje ciljeve nećete postići ako je bilo koji od gore navedenih faktora zapostavljen. Stoga, nemojte vjerovati sve češćim laičkim stavovima onih koji kažu da, "ako redovito vježbaš možeš jesti što god želiš!"

Hrana je naše gorivo. Prehrana koja sadrži puno nezasićenih masnoća, šećera i prerađene hrane na čovjeka će utjecati "betonirajuće" – nakon takvog obroka ćete biti bezvoljni i teško ćete pronaći energije za fizičku aktivnost.

Čim počnete vježbati, automatski ćete početi posezati i za zdravijim namirnicama na policama supermarketa. Pravilna prehrana će nakon treninga ubrzati oporavak, omogućiti sintezu proteina, podržati rast stanica te opskrbiti organizam svim potrebnim nutrijentima, vitaminima i mineralima koji su gorivo aktivnom životnom stilu.

Dakle, tijekom kupnje u svojoj košarici pronađite mjesta za voće i povrće, nemasno svježe meso, ribu. Ne zaboravite dodati jaja, svježi (malomasni ili posni) sir, orašaste plodove, masline i maslinovo ulje te više vrsta graha. S vremena na vrijeme se počastite i tamnom čokoladom.

Ukoliko su vam sve informacije dostupne na internetu zbunjujuće, preporučujemo da se konzultirate s osobnim trenerom ili nutricionistom koji će vam napraviti plan treninga i prehrane, prema vašim tjelesnim karakteristikama, dobi i cilju.

Tek s pravim gorivom, moći ćete u punoj brzini juriti prema ostvarenju svojih ciljeva.

Zorana Jagodić
zorana.jagodic@fightchannel.hr

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI