Kondicijski trening za MMA borce: Otkrivamo kako treniraju velikani poput Frankieja Edgara (FOTO)

PromoIZDVOJENA VIJEST 23.05.2018 12:16h Autor:

Frankie Edgar/Instagram

S obzirom na razinu darovitosti današnjih profesionalnih boraca mješovitih borilačkih vještina, izvanredne kardiovaskularne sposobnosti su neophodne za svakog borca. Ukoliko se niste u mogućnosti agresivno boriti minimalno 15 minuta, naći ćete se u nevolji.

Iz nekog razloga, još uvijek ima boraca koji nisu svjesni ove činjenice, iako im se slabija razina kondicijske pripreme osvećuje. S druge strane, ima i mnogo boraca solidne kondicije koji inzistiraju na toliko brutalnoj agresivnosti u ranim fazama borbe tražeći brzi prekid, da često ostanu bez snage u kasnijim rundama.

Kondicijska priprema nije jednostavna. Ne radi se samo o tome da borac bude sposoban boriti se 15 minuta, već mora biti u mogućnosti snažno započeti meč, snažno ga i završiti, te održavati dovoljno dinamičan ritam koji će omogućiti inteligentne napade i obranu tijekom cijele borbe.

Ukoliko u jednažbu ubacimo nervozu i tjeskobu, sama kondicija gotovo postaje umjetnička forma, i to vrlo zapetljana, kojom nije lako ovladati.

Neke od najučinkovitijih (i najbrutalnijih) alata za kondicijsku pripremu možete pronaći i na Blue Gym webshopu. Svakako ćemo izdvojiti Assault AirRunner – traku za trčanje koja za pogon koristi isključivo vašu energiju, a zbog svog zakrivljenog oblika “prisiljava” korisnika na pravilnu formu, zatim Assault AirBike – trenutno najbolji i najintenzivniji zračni bicikl, koji omogućuje treninge cijelog tijela bez neželjenog utjecaja na zglobove, te kvalitetne, jednostavne i iznimno učinkovite spinning bicikle Impulse PS300 i PS450.

U nastavku vam donosimo tri prijedloga treninga, koji nisu namijenjeni početnicima. Prvi je hibridni kružni trening koji će vam lansirati puls do neslućenih visina i potrošiti gomilu kalorija, te maksimizirati aktivaciju svih mišića. Drugi kružni trening je zapravo trening kojim se Frankie Edgar, bivši UFC-ov prvak u lakoj kategoriji pripremao za UFC 218. Iznimno je izazovan i bit će vam potreban i partner. Posljednji trening je metabolički kružni trening koji ne uključuje kardio sprave, no nije ništa manje zahtjevan. Nemojte zaboraviti na hidrataciju i držite visoki intenzitet kako biste izvukli maksimalnu učinkovitost. Sretno!



Srednje napredni 30-minutni kružni trening

  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Squat Jumps
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Russian Kettlebell Swings
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Kettlebell Deadlifts
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi sklekova
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi zgibova
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Burpees
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Kettlebell Thrusters
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi V-Ups
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Jumping Lunges
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Squat Jumps
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Russian Kettlebell Swings
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Kettlebell Deadlifts
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi sklekova
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi zgibova
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Burpees
  • 60 sekundi Air Runner (200-300 watta) zatim 60 sekundi Kettlebell Thrusters
  • 60 sekundi Air Runner (200-300watta) zatim 60 sekundi V-Ups
  • 60 sekundi Air Runner (200-300watta) zatim 60 sekundi Jumping Lunges

Napredni kružni trening Frankieja Edgara

  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Round Kicks
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Light Sparring
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Ground and Pound
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Wrestling Take Downs
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Slam Ball dodavanja
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Punching Bag Sit-Ups with Punches
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Round Kicks
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Light Sparring
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Ground and Pound
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Wrestling Take Downs
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Slam Ball dodavanja
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Round Kicks
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Light Sparring
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Ground and Pound
  • 60 sekundi Air Bike (200 watta u 30 sekundi zatim 400 watta u 30 sekundi) i 60 sekundi Slam Ball dodavanja

Metabolički kružni trening

Izvodite što je moguće više ponavljanja svake vježbe unutar 60 sekundi, nakon koji slijedi 15 sekundi odmora, te se odmah prebacujete na iduću vježbu. Nakon što odradite sve vježbe, odmorite 2 minute, te sve ponovite (odradite ukupno 3 puna kruga svih vježbi). Zagrijte se prije i istegnite nakon treninga.

  • Side-to-Side Kettlebell Swings
  • Alternating Single Leg Burpees
  • Alternating Abs Bicycle Kicks
  • Plyo Push Up Burpees
  • Zercher Forward Lunges
  • Dumbbell Burpees
  • Barbell High Pulls
  • Speed Climber Burpees
  • Dumbbell Punches
  • Burpees

Ukoliko vam je potrebno bilo što od opreme za trening, poput olimpijskih šipki, diskova/utega, bumpera, bučica, girji, cardio opreme, sprava za teretanu, gumenih podova ili raznih manjih trenažera i sl., svakako posjetite vodeću web trgovinu fitness opreme – Blue Gym! Oprema na vašu adresu stiže u rekordnom roku, uz besplatnu dostavu za sve narudžbe iznad 300,00 kn!

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI