Kružni trening za eksplozivnost i izdržljivost

FitnessIZDVOJENA VIJEST 17.10.2012 12:29h Autor:

Kružni trening

Mnogi profesionalni sportaši, osim specifičnih treninga koje odrađuju na svojim "bojnim poljima", treninge u teretani odrađuju po principu kružnih treninga. Kružni trening sastoji se od stanica (obično 6-12) koje se izvode jedna za drugom, gdje duljina odmora između pojedinih vježbi varira, te one čine jedan krug.

Najčešće odmor traje onoliko koliko vježbaču treba da od jedne stanice dođe do sljedeće. Na svakoj stanici radi se samo jedna serija i svaka stanica pokriva drugu topološku regiju tijela. Ovakvim treningom može se utjecati na razvoj snage, izdržljivosti, agilnosti, brzine, eksplozivnosti, razvoju specifičnih vještina, ili gubitak kilograma. Ukupan broj krugova tijekom treninga može varirati od 2 do 6 ovisno o periodu i cilju treniranja.

Često kružni trening čine osnovne vježbe snage: čučnjevi, mrtva dizanja i potisak s ravne klupe (bench press). Ova vrsta treninga često se zove i "treningom spiljskog čovjeka" jer se njime aktivira što veći broj mišićnih skupina, što podsjeća na aktivnosti naših predaka koje su iziskivale tjelesne napore čitavoga organizma.

Primjer kružnog treninga:

  • Privlačenje do brade (okomito veslanje)
  • "Dobro jutro"
  • "Military press"
  • Čučanj
  • Veslanje u pretklonu
  • Produženi biceps pregib

Na videu pogledajte primjer kružnog treninga brazilskog MMA borca Renata "Babalua"Sobrala, bivšeg Strikeforceov prvaka u poluteškoj kategoriji.

Cilj svakog kružnog treninga je poboljšanje koordinacije, eksplozivnosti i izdržljivosti, a često ćete nakon ovoga treninga više mrziti svojega trenera od bilo kojeg protivnika u ringu!

Zorana Jagodić
zorana.jagodic@fightchannel.hr

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI