LA Times napravio kardinalnu pogrešku, umjesto Mayweathera stavio fotografiju njegovog bivšeg protivnika

K1 / BoksIZDVOJENA VIJEST 22.02.2015 15:33h Autor:

LA Times logo

Ugledni časopis Los Angeles Times je najavio meč između Floyda Mayweathera i Mannyja Pacquiaoa, ali im se potkrala kardinalna greška. Umjesto Floydove fotografije, u novinama se pojavio Timothy Bradley umjesto Floyda Mayweathera.

Napokon je dogovorena borba Floyda i Mannyja što je oduševilo cijeli boksački svijet.

Boksački ekspert Lance Pugmire je u LA Timesu sastavio odličan članak o mega borbi koju ćemo imati prilike doživjeti 2. svibnja u Las Vegasu. No, netko od osoblja novinskog lista je stavio Bradleyevu fotografiju umjesto Floydove.

Mnogi kažu da se ovaj meč trebao dogoditi prije šest godina, ali bolje ikad nego nikad. Iako ova dva boksača nisu na onoj razini iz svojeg "Primea", to neće biti problem jer se radi o samoj kremi boksačkog svijeta. "Money" i "Pac-Man" bi (svaki) za ovu borbu mogli zaraditi više od 100 000 000 dolara.

Dodajmo da bi cijena PPV-a za ovu borbu mogla prijeći 100 dolara, a cjena sjedala oko ringa će se kretati oko 5 000 dolara.

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI