Urnebesna kritika filma "50 nijansi sive" UFC-ovog borca! (VIDEO)

UFC 17.02.2015 10:56h Autor:

Yves Edward

I dok film "50 nijansi sive" ruši rekorde gledanosti i puni blagajne kino dvorana, sva ozbiljnija kritika filmu je dala ponižavajuće ocjene. Ništa blaži nije bio niti umirovljeni UFC-ov borac lake kategorije, Yves Edward, koji je dao urnebesnu kritiku filma putem svoje Facebook stranice i pošteno nasmijao sve koji su pročitali njegov doživljaj odlaska u kino na ovaj erotski ljubić.

Naime, Yves je u kino otišao samo na molbu svoje supruge koja je pročitala knjigu. Za vas smo izvukli najzanimljivije dijelove njegovog komentara; " U jednom sam trenutku shvatio da je film strahovito smiješan i razmišljao kako moja supruga može uživati u tom smeću. Tada sam počeo s mentalnom gimnastikom, sve kako bi pokušao opravdati svoju ženu, kako može uživati u tome??…Film je toliko loš, kao da Nickelodeon odluči ući u svijet pornografije. Platio sam kako bih sjedio u kinu, gledao smeće koje uništava moje moždane čelije, podržavajući mit o princu iz bajke, uništavajući vjeru u čovječanstvo, i opisujući ženu kao iracionalno i nekompetentno biće. Taman kad sam se u potpunosti razočarao u suprugu, rekla mi je da možemo izaći kad god želim. Mislio sam da je stigao uranjen Božić! …Dok smo izlazili, vidio sam očajne poglede ostalih muškaraca, koji su govorili: "Buraz, vodiš nas sa sobom?"."

Yves opisuje i situaciju u kojoj se našao kad je izlazio iz kina i tražio povrat novca.

"Službenik: "Film je prilično loš?"

Ja: Užasan je bliži pojam. Nisam htio u zatvor vičući kako je u kinu požar, no ozbiljno sam razmišljao da se poser.. u kutu kina, pa će svi morati izaći van."