K1 i Boks

The Fight Club: Nova promocija u ring će dovesti glumce, glazbene zvijezde i druge sportaše

Snoop Dogg
 Frederic J. BROWN / AFP
Pokreće se nova boksačka promocija koja će pružiti priliku poznatima da se okušaju u ringu

Motivirani velikim uspjehom priredbe koju je predvodio meč Mikea Tysona i Roya Jonesa, organizatori istog ulaze u posao s ciljem da nastave istim putem. Naime, Triller, promotorska kuća koja je priredbu provela u dijelu i Snoop Dogg, glazbenik koji je na priredbi bio u ulozi komentatora, zajedničkim snagama osnivaju i pokreću organizaciju "The Fight Club".

Kako su sami najavili, riječ je o promociji koja će priredbe održavati pet do osam puta godišnje, a na njihovim programima nastupat će talentirani nadolazeći boksači, ali i zvijezde iz svijeta "mainstreama", što je zapravo glavna smjernica. Ukratko, ako se netko od poznatih glazbenika, glumaca, YouTubera ili iz neke preostale "branše", odluči testirati u ringu s rukavicama na rukama, ova promocija pružit će mu tu priliku.

Ryan Kavanaugh, predsjednik Trillera, u svom je medijskom dopisu otkrio kako je priredba održana za vikend zapravo bila pilot projekt te kako od sada kreću u smjeru organizacija idućih priredbi. Pozvao je sve poznate osobe koje želi pustiti van svog unutrašnjeg boksača da se jave te da bi mogli dobiti priliku.

Snoop Dogg će nastaviti biti komentator mečeva, ali će također biti najavljivač te svojevrsni "matchmaker", odnosno upravo on bit će zadužen za angažiranje poznatih osoba koje će se htjeti testirati.

Nema nikakve sumnje kako je ovo projekt velikog potencijala, koji duboko izlazi iz granica sporta te odlazi u industriju zabave. Ponovno ćemo imati situaciju gdje su oni predani boksački fanovi zgroženi nečime ovakvim, no sama gledanost priredbe s Tysonom i Jonesom u glavnoj ulozi, kao i neki raniji "celebrity" mečevi, dokaz je da ima veliki broj onih koji tako što žele gledati.

Uostalom, sad će poznati imati platformu putem koje pred milijunskim auditorijem mogu riješiti svoje nesuglasice.

Linker
02. listopad 2022 10:47