
FNC rapidnom brzinom raste iz eventa u event i izrasta u jednu od vodećih europskih MMA organizaciju. Organizacija postaje sve praćenija diljem Europe, a neki od FNC-ovih boraca izrasli su u prave zvijezde. U prilog tome idu i brojke.
Alat "Social Blade" omogućuje napredno praćenje brojki na raznoraznim društvenim mrežama, a brojke vezane uz Miloša Janičića i Marka Bojkovića djeluju zapanjujuće. Naime, Miloš Janičić ušao je u "fight week" s nešto manje od 35 tisuća pratitelja na Instagramu. Crnogorac je radio odličan posao po pitanju promoviranja meča i brojka je rasla iz dana u dan.
Najveći "boom" očekivano se dogodio tijekom vikenda. Janičić je u sjajnom meču izdominirao Marka Bojkovića, zatim se gospodski nosio u pobjedi, a privukao je i fanove videima kojima je pokazivao kako slavi pobjedu. Tako je Janičić preko vikenda dobio 53 tisuće novih pratitelja, a u ovaj tjedan ušao je sa čak 93 tisuće Instagram pratitelja. Radi se o povećanju od 61 tisuću pratitelja u odnosu na prošli ponedjeljak. Zbilja nevjerojatne brojke.
Marko Bojković izgubio je meč protiv Janičića, ali itekako je dao obol u promoviranju meča. "Skull Crusher" je i uoči tog meča kotirao kao jedan od najpopularnijih boraca u regiji. U "fight week" ušao je s 310 tisuća pratitelja na Instagramu, a do vikenda ih je prikupio oko pet tisuća novih. Tijekom vikenda i kod njega se dogodio "boom", a Bojković je dobio gotovo 60 tisuća novih pratitelja u dva dana! U ovaj tjedan ušao je s 378 tisuća ljudi koji ga prate na Instagramu. Čak ni Vaso Bakočević (347 tisuća) ne može se pohvaliti tom brojkom.
Značajan skok u brojci pratitelja napravio je i FNC. Početkom "fight weeka" brojali su 153 tisuće Instagram pratitelja, a u ovaj tjedan ulaze sa 188 tisuća pratitelja. Porast od 35 tisuća pratitelja nikako nije zanemariv i FNC može biti više nego zadovoljan odrađenim poslom.
Potvrda FNC-ove marketinške kvalitete svakako je i YouTube kanal. Tu nećemo previše ulazati u promjene koje su se dogodile, ali istaknut ćemo kako intervju Miloša Janičića nakon meča s Bojkovićem već sada ima 149 tisuće pregleda. Epizode "FIGHTLIFE" serijala redovno su prikupljale više od 50 tisuća pregleda, a "face off" Bojkovića i Janičića prešao je nevjerojatnih 400 tisuća pregleda. Konferencija za medije također je bila jako popraćena (187 tisuća puta pregledana), kao i ceremonijalno vaganje s fascinantnih 166 tisuća pregleda.
Ozbiljnu priču gradi FNC, a pojedini borci to jako dobro koriste i svoja imena pretvaraju u brandove. Samo nebo je granica, a ne sumnjamo kako će se rast nastaviti i sljedećim eventima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....