Regija

FNC-ovi čelnici trljaju ruke: Brojke izgledaju nevjerojatno, Janičić i Bojković dobili ogroman broj pratitelja

Miloš Janičić vs. Marko Bojković

 Screenshot (instagram, Fnc)
Marko Bojković i Miloš Janičić kao najpraćeniji akteri FNC 23 eventa, privukli su nevjerojatan broj novih pratitelja na društvenim mrežama.

FNC rapidnom brzinom raste iz eventa u event i izrasta u jednu od vodećih europskih MMA organizaciju. Organizacija postaje sve praćenija diljem Europe, a neki od FNC-ovih boraca izrasli su u prave zvijezde. U prilog tome idu i brojke.

Alat "Social Blade" omogućuje napredno praćenje brojki na raznoraznim društvenim mrežama, a brojke vezane uz Miloša Janičića i Marka Bojkovića djeluju zapanjujuće. Naime, Miloš Janičić ušao je u "fight week" s nešto manje od 35 tisuća pratitelja na Instagramu. Crnogorac je radio odličan posao po pitanju promoviranja meča i brojka je rasla iz dana u dan.

Najveći "boom" očekivano se dogodio tijekom vikenda. Janičić je u sjajnom meču izdominirao Marka Bojkovića, zatim se gospodski nosio u pobjedi, a privukao je i fanove videima kojima je pokazivao kako slavi pobjedu. Tako je Janičić preko vikenda dobio 53 tisuće novih pratitelja, a u ovaj tjedan ušao je sa čak 93 tisuće Instagram pratitelja. Radi se o povećanju od 61 tisuću pratitelja u odnosu na prošli ponedjeljak. Zbilja nevjerojatne brojke.

image

Promjena broja Janičićevih pratitelja na Instagramu

Social Blade

Marko Bojković izgubio je meč protiv Janičića, ali itekako je dao obol u promoviranju meča. "Skull Crusher" je i uoči tog meča kotirao kao jedan od najpopularnijih boraca u regiji. U "fight week" ušao je s 310 tisuća pratitelja na Instagramu, a do vikenda ih je prikupio oko pet tisuća novih. Tijekom vikenda i kod njega se dogodio "boom", a Bojković je dobio gotovo 60 tisuća novih pratitelja u dva dana! U ovaj tjedan ušao je s 378 tisuća ljudi koji ga prate na Instagramu. Čak ni Vaso Bakočević (347 tisuća) ne može se pohvaliti tom brojkom.

image

Promjena broja Bojkovićevih pratitelja na Instagramu

Social Blade

Značajan skok u brojci pratitelja napravio je i FNC. Početkom "fight weeka" brojali su 153 tisuće Instagram pratitelja, a u ovaj tjedan ulaze sa 188 tisuća pratitelja. Porast od 35 tisuća pratitelja nikako nije zanemariv i FNC može biti više nego zadovoljan odrađenim poslom.

Potvrda FNC-ove marketinške kvalitete svakako je i YouTube kanal. Tu nećemo previše ulazati u promjene koje su se dogodile, ali istaknut ćemo kako intervju Miloša Janičića nakon meča s Bojkovićem već sada ima 149 tisuće pregleda. Epizode "FIGHTLIFE" serijala redovno su prikupljale više od 50 tisuća pregleda, a "face off" Bojkovića i Janičića prešao je nevjerojatnih 400 tisuća pregleda. Konferencija za medije također je bila jako popraćena (187 tisuća puta pregledana), kao i ceremonijalno vaganje s fascinantnih 166 tisuća pregleda.

Ozbiljnu priču gradi FNC, a pojedini borci to jako dobro koriste i svoja imena pretvaraju u brandove. Samo nebo je granica, a ne sumnjamo kako će se rast nastaviti i sljedećim eventima.

06. lipanj 2025 12:37