Iako je UFC 262 priredba izgledala spektakularno te je krcata dvorana u Houstonu mogla uživati u sjajnim borbama, veći interes na području cijelog SAD-a UFC ipak nije uspjela postići.
Kako javlja Aaron Bronsteter s TSN-a, preko ESPN+ servisa prodano je nešto više od 300 tisuća prijenosa na području SAD-a. Iako američki borilački portali pišu kako je to dobra brojka, budući da na programu nije bilo nikoga od najvećih zvijezda, UFC se sigurno nadao da će sama priča o promoviranju novog prvaka ostvariti veći uspjeh. Ipak, trebat će nešto više da se od Charlesa Oliveire napravi borca zbog kojeg će i prosječni pratitelji sporta odlučiti platiti ne baš malu cijenu prijenosa.
Za usporedbu vrijedi spomenuti preostale ovogodišnje priredbe. UFC 261 predvođen borbom Usmana i Masvidalom došao je do 700 tisuća, što je također bilo manje od njihove prošlogodišnje prva borbe. Za UFC 260 predvođen Miočićem i Ngannouom podaci o prodaji prijenosa nisu nikad objavljeni, dok je UFC 259 s Blachowiczem i Adesanyom u glavnim ulogama dostigao 800 tisuća prijenosa. Usman i Burns s UFC 258 priredbom prodali su oko pola milijuna. Naravno, najveći ovogodišnji uspjeh postigao je UFC 257 iz siječnja. Druga borba Poiriera i McGregora navela je čak jedan milijun i 600 tisuća ljudi na kupnju prijenosa.
Iz navedenog je lako zaključiti kako je ovo po prodaji bila najslabija UFC-ova PPV priredba u 2021. godini. Za Miočića i Ngannoua možemo pretpostaviti da je brojka bila bliže pola milijuna, iako nam nije poznato zašto ista nije nigdje navedena.
Iduća UFC-ova PPV priredba testirat će koliko je pala popularnost Israela Adesanye nakon poraza od Jana Blachowicza, budući da UFC 263 predvodi njegova borba protiv Marvina Vettorija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....