K1 i Boks

‘Nitko nije kupio PPV! Ljudi su se zasitili gledanja MMA boraca kako boksaju‘

Jorge Masvidal v Nate Diaz

 RONALD MARTINEZ/Getty images/Profimedia
Borba između Natea Diaza i Jorgea Masvidala je ostvarila rekordno niske brojke po prodanim ‘‘pay-per-view‘‘ prijenosima

Iako se boksački meč između Natea Diaza i Jorgea Masvidala pokazao iznenađujuće zabavnim, čini se da je događaj doživio financijski neuspjeh. Diaz trenutno tuži promotorsku kuću Fanmio za 9 milijuna dolara neisplaćenog novca, a njegova tužba sugerira da bi vlasnik Fanmija, Solomon Engel, "možda morao proglasiti stečaj kako bi izbjegao isplatu duga Diazu".

Sada reporter, Dave Meltzer, iz ‘‘Wrestling Observera‘‘ izvještava o prodaji ‘‘pay-per-view‘‘ prijenosa za ovaj događaj, i brojke su jako loše.

"Prošlo je užasno na pay-per-viewu", rekao je Meltzer. "Ne pretjerujem. Znao sam da neće biti dobro, ali bio sam potpuno zapanjen koliko je loše prošlo. Nitko nije kupio borbu. Ljudi su se zasitili gledanja MMA boraca kako boksaju."

Matematika borilačkih sportova obično zahtijeva da promocija premaši 100 tisuća prodanih prijenosa kako bi bila financijski održiva. Po cijeni od 49,99 dolara po prijenosu, to bi donijelo otprilike 5 milijuna dolara prihoda od prodaje. U ovom slučaju, to ne pokriva ni polovicu Diazove dogovorene zarade.

Ipak, poslovne vijesti nisu u potpunosti loše, borba je doživjela impresivan uspjeh po prodanim ulaznicama. Prema Kalifornijskoj državnoj atletskoj komisiji, događaj je napunio Honda Center u Anaheimu s 13767 prodanih ulaznica, što je donijelo zaradu od 1,25 milijuna dolara na blagajnama.

To je solidan broj ljudi, ali zarada na ulaznicama blijedi u usporedbi s mečom Natea Diaza protiv Jakea Paula prošlog kolovoza, koji je dosegao 3,7 milijuna dolara. Očito je da, kada su u pitanju ovi nasumični boksački mečevi, ljudi nisu tako brzi u otvaranju svojih novčanika kao što su za UFC događaje.

Možda su se zasitili gledanja UFC boraca kako boksaju. Možda jednostavno nemaju dodatnih 50 dolara koje mogu potrošiti na jednu zanimljivu borbu. Svakako treba uzeti u obzir i to koliko je događaj bio piratiziran sudeći po svim linkovima koji su se promovirali na društvenim mrežama u noći borbe.

Linker
06. rujan 2024 10:42