
Promotor Richard Schaefer uvjeren je da će borba između Canela Alvareza i Terencea Crawforda 13. rujna srušiti sve boksačke rekorde – od pay-per-view prodaje do globalne gledanosti. U razgovoru za BoxNation najavio je meč koji, po njegovu mišljenju, ima potencijal nadmašiti čak i legendarni dvoboj Floyda Mayweathera i Mannyja Pacquiaa iz 2015., koji je dosegao 4.6 milijuna PPV kupnji.
– Bit će to povijesno. Najveći meč u smislu zarade, gledanosti, interesa sponzora. Sama pomisao na ovo mi stvara trnce – izjavio je Schaefer, pozivajući fanove da se “pripreme s kokicama”.
No, stvarnost zasad ne potvrđuje njegov entuzijazam. Za razliku od Mayweathera i Pacquiaoa, čiji je susret izazivao globalno uzbuđenje mjesecima unaprijed, Canelo vs. Crawford zasad prolazi bez pravog naboja. Razlog za to leži prije svega u percepciji – Canelo, s 35 godina i nizom neuvjerljivih izbora protivnika, djeluje potrošeno. Odbijanjem borbe s Davidom Benavidezom i fokusiranjem na manje opasne suparnike poput Sculla, Berlange i Munguije, dodatno je otuđio dio publike.
Crawford s druge strane, iako tehnički briljantan, ostaje izoliran u vlastitoj karijeri. Njegov niz bez poraza teško je osporiti, ali i teško je prodati, jer osim umornog Errola Spencea i solidnog Israila Madrimova, nije riskirao protiv najboljih u višim kategorijama. Umjesto da je tražio izazove protiv Benavideza ili Morrella, izabrao je sigurniji put – čekanje na poziv i milijunski honorar protiv Canela.
Upravo ta kalkulacija, taj nedostatak gladi za borbom, smanjuje emocionalni ulog ovog meča. Mnogi fanovi uspoređuju Crawforda s Sugarom Rayom Leonardom, ali razlika je jasna – Leonard ne bi sjedio i čekao priliku. On bi tražio izazov.
Dodatni problem je i stil borbe. Crawford je borac koji tehnikom, tajmingom i defenzivom guši suparnika, ali ne ostavlja dojam spektakla. Njegov pristup bliži je šahovskoj partiji nego ratu u ringu – a američka publika želi upravo to, otvoreni rat. Isti problem imaju i Haney i Stevenson – tehnički elitni, komercijalno limitirani.
Schaefer možda vidi meč kao rekordan iz promotorske perspektive, ali tržište zasad ne reagira. Unatoč velikoj financijskoj potpori i najavljenim marketinškim kampanjama, teško je vjerovati da će ovaj dvoboj doseći brojke iz zlatnog doba. Bez stvarne potražnje i istinske želje da riskira sve u ringu, ostaje tek sjajna produkcija s upitnim odjekom. Boks traži više od imena – traži iskru. A ona zasad nedostaje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....