Nije tajna kako je Israel Adesanya postao nova financijski itekako isplativa UFC zvijezda. Uostalom, upravo to bio je glavni razlog toga što je dobio priliku na UFC 259 priredbi napasti titulu poluteške kategorije. Pretpostavka iz promocije bila je da će njegova borba protiv Jana Blachowicza postići bolju prodaju prijenosa nego ona u kojoj bi titulu napao Glover Teixeira te su vjerojatno bili u pravu. Prvi podaci tome govore u prilog.
Naime, UFC 259 postigao je prodaju od otprilike 800 tisuća prijenosa. 600 tisuća na području SAD-a te 200 tisuća internacionalno, putem UFC-ovih servisa za prodaju. Tu se naravno ne računaju gledatelji u svim onim državama gdje određene TV kuće ili tvrtke imaju prava prijenosa, neovisno o tome radi li se o slobodnom prijenosu ili PPV-u. Osim toga riječ je o neslužbenim podacima koje je iznio Sports Business Journal, ali isti nam daju realnu sliku, posebno jer znamo da je riječ o mediju koji se ne zaliječe s ovakvim podacima ako nisu poprilično sigurni u točnost istih.
Adesanya je ovime postigao svoj do sada najbolji rezultat prodaje neke priredbe, budući da je UFC 253, kojeg je jesenas predvodio borbom protiv Paula Coste prodan u 700 tisuća domova. Vrijedi navesti kako se na istoj priredbi i Jan Blachowicz borio protiv Dominicka Reyesa, no borba Adesanye i Brazilca je ipak bila u potpunosti u prvom planu. Isto tako je Adesanya i ovog puta bio glavno ime, uz sav respekt prema onome što Blachowicz predstavlja i kakve bi brojke u budućnosti mogao postizati.
Svakako je pozitivno za UFC to što ponovno imaju borce koji im mogu postići zadovoljavajuću prodaju prijenosa. Ova godina za njih je uglavnom dobro započela. Siječanjski UFC 257 prodan je u 1.6 milijuna primjeraka, no tu su imali Conora McGregora. Za UFC 258 nema službenih podataka, no pretpostavlja se kako su Usman i Burns "prodani" tek u između 200 i 300 tisuća domova. Tako je svakako ova priredba popravila sliku, a vidjet ćemo što će donijeti UFC 260, odnosno koliko ljudi zanima ono što će ponuditi Stipe Miočić i Francis Ngannou u svom drugom okršaju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....