Prije samo koji tjedan, Dana White se hvalio kako ima sve pod kontrolom, kako će UFC priredbe biti održane kako je planirano te kako u ovo vrijeme, dok velike tvrtke otpuštaju na desetke radnika, njegovih 350 zaposlenika ne mora brinuti za svoj posao i svoja primanja. No, situacija nije tako bajna kod vlasnika UFC-a, tvrtke Endeavor, koja je najveću svjetsku borilačku promociju 2016. godine kupila za 4.6 milijardi dolara.
Endeavor u svom vlasništvu osim UFC-a ima natjecanje za izbor Miss Universe, talent agenciju WME-IMG, On Location Experiences - tvrtku za luksuzni smještaj na sportskim događanjima te profesionalnu ligu u jahanju bikova. Naravno, UFC je njihov najjači proizvod te je kupnja istog bila glavni potez ove tvrtke u njenoj povijesti. Kako u proteklih mjesec dana nije održana niti jedna priredba, a pitanje je kada će, očekivano im je pala vrijednost.
Zapravo, kako javlja Forbes, pao im je kreditni rejting. Prema njihovoj kategorizaciji pao je s B na CCC+, uz prognozu još većeg pada. Tim slijedom je tvrtka krajem mjeseca otpustila 250 ljudi, između ostalog nekoliko onih iz WME-IMG agencije koja je zapravo prvo i smatrana vlasnikom UFC-a. Osobno je to otkrio njen izvršni direktor Ari Emanuel. Iz najveće borilačke promocije još uvijek nije nitko otpušten. No, postoji strah da bi moglo biti problema ako se uskoro ne krene s priredbama.
UFC je, zahvaljujući ugovoru s ESPN-om, prošle godine upisao prihod od oko 900 milijuna dolara, od čega je tek 16 posto otišlo borcima. Ove godine, prema trenutnoj situaciji, mogli bi zaraditi 750 milijuna, no za to moraju do kraja godine odraditi 42 priredbe koje će se emitirati na ESPN-u. Dana White tvrdi da će se to ostvariti, no lako je izračunati kako će trebati krenuti što prije te odraditi priredbu gotovo svaki tjedan. Gore spomenuti novac UFC bi Endeavouru zaradio neovisno o prodaji PPV prijenosa, no svakako je cilj i na tom polju postići dobar rezultat, posebno jer je prodaja prošle godine pala.
UFC-ov "Fight Island" mogao bi barem djelomično spasiti Endeavor, no činjenica je da su oni samo jedni od mnogih američkih velikih tvrtki na koje je COVID-19 pandemija žestoko djelovala. Predviđa se i velik pad američkog BPD-a, tako da je sve ovo možda samo početak jednog teškog razdoblja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....